به کلینیک تخصصی ما خوش آمدید…

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
بهترین متخصص پوست کرمانشاه

بهترین متخصص پوست کرمانشاه

یکی از سئوالات رایج که همواره پرسیده میشود این است که بهترین متخصص پوست کرمانشاه کیست؟

برای پاسخ به این سوال باید فاکتورهای مختلفی را بررسی کرد

در ابتدا باید دانست متخصص پوست کیست؟

یک پزشک بعد از 7 سال آموزش و کارآموزی در دانشگاه پزشکی و بیمارستان های آموزشی به عنوان پزشک عمومی فارغ التحصیل شده سپس باید یک دوره طرح 2 ساله را پشت سر بگذارد.

در این مدت پزشکان عمومی با شرکت در آزمونی بنام دستیاری تخصص براساس نمرات کسب شده قادر به انتخاب و ورود به رشته های مختلف تخصصی هستند که در این بین رشته پوست نیازمند کسب بالاترین نمره در این آزمون می باشد و معمولا افراد برتر وارد این رشته می شوند.

سپس پزشک 4 سال در بیمارستان ها و کیلینیک های تخصصی پوست مشغول آموزش و انجام انواع پروسیجرهای تخصصی رشته پوست می شود و پس از طی این دوره به عنوان متخصص پوست فارغ التحصیل شده و باید مجددا یک دوره طرح دوساله را پشت سر بگذارد.

در این بین برخی از متخصصین پوست موفق به قبولی در آزمون بورد تخصصی پوست می شوند که در حال حاضر  بالاترین درجه علمی تخصص پوست در ایران است. 

بهترین متخصص پوست کیست؟

سطح علمی و مهارت و تجربه سه عامل اصلی هستند که تعیین کننده برترین پزشکان در همه رشته ها هستند.پزشکان بسیاری وجود دارند که در یکی از موارد ذکر شده بسیار قوی هستند اما هرگز مشهور نمی شوند.

باید این واقعیت را پذیرفت که هر چه قدر از نظر علمی بتوان پیشرفت کرد اما استعداد عنصر تاثیرگذاری است بطوریکه بعضی از پزشکان گویا برای آن رشته به دنیا آمده اند و پروسیجرها را بهتر از سایرین انجام می دهند.

البته علاقه و انگیزه هم در پیشرفت و شهرت یک پزشک نقش به سزایی ایفا می کند.

اخلاق و رفتار پزشکان هم در شهرت آنها نقش دارد همه ما به خوبی می دانیم که برخورد مناسب و حرفه ای با بیماران تا چه حد در روند درمان تاثیرگذار است.

 

نتیجه گیری:

باید پذیرفت که اکثر متخصصان پوست باتوجه به طی مراحل علمی و عملی مختلف و کسب نمرات بالای علمی جز بهترین ها هستند اگرچه ممکن است در فاکتورهای عنوان شده تفاوت هایی داشته باشند.

همچنین باتوجه به گستردگی روش ها و متدهای درمانی و زیبایی معمولا هر پزشکی بسته به علاقه و شرایط در یکی از موارد ممکن است مهارت بالاتری نسبت به سایرین داشته باشد.

متاسفانه در حال حاضر شاهد ورود و دخالت افراد غیرمرتبط و غیرمتخصص در رشته پوست هستیم افرادی که بدون طی کردن مراحل ذکر شده با گذراندن دوره های چند روزه در حال انجام انواع پروسیجرهای زیبایی و درمانی در این رشته هستند و به همین دلیل شاهد بالارفتن عوارض پوستی در بیماران هستیم.

منبع:

سایت دکتر مهسا رشیدی

متخصص پوست مو زیبایی و لیزر

دارای بورد تخصصی درماتولوژی

دکتر رشیدی متخصص پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *