به کلینیک تخصصی ما خوش آمدید…

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
تکنیک لب روسی در کرمانشاه

تکنیک لب روسی در کرمانشاه

تکنیک لب روسی هنر تزریق فیلر لب به صورت عمودی در مقابل تزریق افقی است. این تکنیک با استفاده از یک دسته تزریق ریز انجام می شود که یک لب به شکل قلب ایجاد می کند که در آن نواحی نزدیک ستون های فیتروم و کمان کوپید بسیار بزرگ شده و بقیه لب تقریباً یکسان می ماند.

اگر در کرمانشاه هستید و به زیبایی خود اهمیت می دهید با ما همراه باشید.

ظاهر لب روسی در اینستاگرام و سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی بسیار محبوب شده است، اما برای همه به خوبی کار نمی کند. مانند هر روش دیگری، هر فردی نیازهای خاص خود را برای متعادل کردن ویژگی های صورت خود دارد. 

برخی از لب‌ها بسیار نازک هستند و نیاز به تغییر شکل دارند، در حالی که لب‌های دیگر ضخیم‌تر هستند و بیشتر نیاز به حجم دادن به شکل خوب دارند. برای تزریق لب از دو روش استفاده می کنیم. یکی از آنها تزریق افقی به لب است در حالی که دیگری با تزریق عمودی انجام می شود که کاملاً تکنیک لب روسی نیست و فقط در مرکز لب بالا انجام می شود.

 

لب روسی در کرمانشاه

تفاوت بین تکنیک استاندارد و تکنیک پرکننده لب روسی چیست؟

 به طور معمول، پرکننده‌های استاندارد لب به صورت افقی به لب تزریق می‌شوند که منجر به پخش یکنواخت حجم و اثر پری لب می‌شود.

برای اجرای تکنیک پرکننده روسی، ارائه‌دهنده شما سرنگ کوچک‌تری را انتخاب می‌کند و مقادیر کمی فیلر را به صورت عمودی ، با تمرکز بر مرکز لب‌ها تزریق می‌کند. یکی دیگر از تفاوت‌های کلیدی این است که تکنیک پرکننده لب روسی به‌جای افزودن حجم کلی در سراسر لب‌ها، به‌عنوان برجسته‌کردن لب‌ها، متمرکز بر مرکز لب‌ها، در نتیجه ایجاد ظاهری قلبی شکل است. 

 

چرا پرکننده های لب روسی متفاوت هستند؟ 

پرکننده های لب روسی تفاوتی ندارند، این تکنیک است که متفاوت است. ما از یک محصول اسید هیالورونیک برای تمام تکنیک‌های تزریق لب استفاده می‌کنیم. 

با این حال، با لب‌های نازک‌تر، ممکن است به خوبی جواب ندهد/ برای لب‌های نازک، من یک تزریق عمودی را در کل ناحیه لب ترجیح می‌دهم، که لب‌ها را فشرده تر کرده و باعث قرمزی بیشتر لب ها می شود.

 

ماندگاری پرکننده های لب روسی چقدر است؟ 

فیلرهای لب روسی به اندازه هر روش دیگری که برای تزریق فیلر استفاده می شود دوام دارند. به عنوان یک قاعده کلی، فیلرهای لب مانند سایر قسمت های صورت ماندگاری ندارند، زیرا ما لب های خود را زیاد حرکت می دهیم. هر چه بیشتر آنها را جابجا می کنیم، زودتر فیلر جذب می شود.

تکنیک لب روسی در برخی افراد نتایج بسیار خوبی به همراه دارد اما در افراد دیگر نتایج خوبی ندارد. به همین دلیل است که همواره توصیه به ویزیت و مشاوره حضوری برای رسیدن به بهترین نتیجه داریم.

باید به یک نکته مهم اشاره کنیم که تکنیک تزریق فیلر لب روسی نیازمند تخصص و مهارت بالا می باشد و باید توسط یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک انجام شود.اگر در کرمانشاه هستید و به زیبایی خود اهمیت می دهید با ما در تماس باشید.

 

 

منابع:

سایت دکتر مهسا رشیدی

متخصص پوست مو زیبایی و لیزر

دارای بورد تخصصی درماتولوژی

دکتر مهسا رشیدی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *