به کلینیک تخصصی ما خوش آمدید…

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال چه کاربردی دارد؟

آیا مدتی است که به فکر درمان لیزر بوده اید و اکنون آماده اید که شروع کنید؟ آیا قبلاً لیزر درمانی داشته اید اما آماده هستید لیزر جدیدی را امتحان کنید؟ در هر دو این سناریوها لیزر فرکشنال Fraxel ممکن است یک گزینه عالی باشد!
 
 

لیزر فرکشنال برای درمان:

  • رنگ پوست ناهمگون
  • بافت ناهموار پوست
  • لکه های قهوه ای و لکه های پیری
  • آسیب خورشید
  • جای زخم
  • خطوط ظریف
  • کراتوز اکتینیک – لکه های خشن و پوسته پوسته ناشی از آسیب خورشید
 

لیزر فرکشنال برای افرادی که می‌خواهند جوان به نظر برسند و ساعت را به عقب برگردانند بسیار عالی است، زیرا پیری و زمان بر ظاهر پوست تأثیر می گذارد. لیزر فرکشنال با طول موج دوگانه دارای یک طول موج که باعث ایجاد کلاژن جدید می شود و یک طول موج که سلول های رنگدانه و آسیب دیده پوست را کاهش می دهد. در نتیجه پوستی شفاف تر، درخشان تر و شاداب تر خواهید اشت.

این لیزر تکه ای از بخش هایی از پوست را درمان می کند در حالی که بافت باقی مانده دست نخورده باقی می ماند. این باعث می شود که Fraxel یک لیزر درمانی ملایم تر با بهبودی سریع تر باشد. بسیاری از افراد با یک جلسه فرکشنال به نتایج زیبایی دست می یابند، اگرچه معمولاً برای نتایج مطلوب به سه تا پنج جلسه با فاصله چند هفته از یکدیگر نیاز است. 

اکثر افراد در طول درمان احساس گرما را تجربه می کنند اما می توانند آن را به خوبی تحمل کنند. این دستگاه دارای فناوری خنک کننده داخلی است که به آرامی هوای خنک را روی پوست می دمد. هیچ برش یا تزریقی وجود ندارد و زمان ترمیم آن حداقل است.

شما احتمالاً بهبودی فوری در پوست خود خواهید دید و نتایج با گذشت زمان بهتر خواهند شد. کلاژن جدید در دو تا سه ماه پس از درمان تشکیل می‌شود، بنابراین نتایج ایده‌آل را بعد از آن دوره خواهید دید.

با لیزر فرکشنال (fraxel laser) از پوست درخشان لذت ببرید.

 

منبع:

سایت دکتر مهسا رشیدی

متخصص پوست مو زیبایی و لیزر

دارای بورد تخصصی درماتولوژی

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *