به کلینیک تخصصی ما خوش آمدید…

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
متخصص تزریق فیلر کرمانشاه

متخصص تزریق فیلر در کرمانشاه

با گذشت زمان، هر بار یک چین و چروک روی پوست ما ظاهر می شود و در طول سال ها عمیق تر و عمیق تر می شود.که جلوگیری از آن اجتناب ناپذیر است. با این حال، این بدان معنا نیست که هیچ کاری برای بهبود آن وجود ندارد.
اگر به دنبال متخصص تزریق فیلر در کرمانشاه هستید حتما با ما در ادامه همراه باشید.

پرکننده های پوستی چیست؟

فیلرهای پوستی مواد ژل مانندی هستند که به زیر پوست تزریق می شوند تا حجم جوانی را به صورت بازگردانند. پرکننده های پوستی می توانند: 

  • لب های نازک را برجسته کنند
  • خطوط کم عمق را تقویت کنید
  • چین و چروک های صورت را کاهش دهند
  • بهبود ظاهر اسکارهای فرورفته
  • سایه پلک های پایین را کاهش دهید
  • افزایش حجم در صورت

انواع مختلفی از فیلرهای پوستی وجود دارد . هر کدام از نظر آرایش شیمیایی و طول عمر متفاوت هستند و درجات نرمی متفاوتی دارند. چهار نوع پرکننده معروف را اگر بخواهیم معرفی کنیم: 

  • هیالورونیک اسید (HA)، یک ماده طبیعی که در پوست شما یافت می شود، به حفظ چاق شدن و آبرسانی پوست کمک می کند. 
  • هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA) یک ماده طبیعی است که در استخوان های ما یافت می شود و به عنوان یک پرکننده، تولید کلاژن را تحریک می کند. 
  • پلی ال لاکتیک اسید یک ماده مصنوعی ایمن و زیست تخریب پذیر است و یک محرک کلاژن محسوب می شود. 
  • پلی متیل متاکریلات (PMMA) یک ماده مصنوعی بی خطر است که در قرن گذشته در داروسازی استفاده می شود. این پرکننده ها حاوی کلاژن برای کمک به ایجاد ساختار و پشتیبانی هستند. میکروسفرهای PMMA داربستی را برای حمایت از تولید کلاژن درون زا تشکیل می دهند تا حجم و نتایج طبیعی در طولانی مدت حفظ شود.

توجه به این نکته مهم است که فیلرهای پوستی موقتی هستند و درمان مداوم برای نتایج طولانی مدت ضروری است.

تزریق فیلر چگونه است؟

تزریق فیلر پوستی معمولاً غیرجراحی است و در طول ویزیت مطب انجام می شود. پرکننده های پوستی اغلب برای جوان سازی صورت با ظاهری جوان استفاده می شوند. ما معتقدیم تزریق فیلرها هنری است که نیاز به تخصص و تجربه دارد. به همین دلیل بسیار مهم است که یک متخصص پوست ماهر برای عمل پرکننده پوست خود پیدا کنید.

بر خلاف سموم بوتولینوم مانند بوتاکس، دیسپورت یا زئومین، فیلرهای پوستی بر حالت صورت یا حرکت عضلات صورت شما تأثیری نمی‌گذارند. اگر متخصص پوستی پیدا کنید که فیلرهای پوستی شما را به درستی تزریق کند، آن ها طبیعی به نظر می رسند.

 

قبل از تزریق فیلر

درست قبل از درمان، ناحیه مورد نظر تمیز می‌شود و ممکن است به شما یک بی‌حسی موضعی داده شود تا ناحیه قبل از تزریق بی‌حس شود. همچنین، بسیاری از محصولات پرکننده حاوی لیدوکائین هستند، یک داروی بی‌حس کننده که ناراحتی را در طول و بعد از درمان به حداقل می‌رساند. سپس متخصص پوست شما مقداری فیلر را به زیر پوست تزریق می کند.

بعد از تزریق فیلر

بسته به محصول مورد استفاده و نواحی تحت درمان، ممکن است فوراً متوجه نتایج شوید. برخی از بیماران کبودی و تورم خفیف را گزارش می کنند، اما این عوارض موقتی هستند و در روزهای بعد از بین خواهند رفت. 

بسته به اینکه از کدام فیلر استفاده شده است، زمان بهبودی برای هر بیمار متفاوت است. بیمار بلافاصله پس از درمان می تواند بیشتر فعالیت های عادی خود را از سر بگیرد. اما توصیه می شود برای کاهش تورم و کبودی، به مدت 24 تا 48 ساعت در ورزش های شدید شرکت نکنید. 

 

منابع:

سایت دکتر مهسا رشیدی

متخصص پوست مو زیبایی و لیزر

دارای بورد تخصصی درماتولوژی

دکتر مهسا رشیدی

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *