به کلینیک تخصصی ما خوش آمدید…

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
زمان تاثیر بوتاکس

چه زمانی تزریق بوتاکس شروع به اثر می کند؟

با افزایش محبوبیت زوم، فیس تایم و فناوری‌های مشابه، همه ما می دانیم که چهره‌ ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به نمایش در می‌آیند. این بدان معناست که مردان و زنان بیشتری برای شادابی پوست و درمان مشکلاتی مانند خطوط ریز به روش‌های زیبایی مثل تزریق بوتاکس روی می‌آورند. 

آیا برای بهبود ظاهر آنلاین خود آماده‌اید؟

بیماران به طور کلی می‌توانند انتظار داشته باشند که تزریق‌های بوتاکس به سرعت ۳ تا ۵ روز پس از درمان تأثیر بگذارد. با برنامه‌ریزی مشاوره جوانسازی پوست در مرکز ما، هر آنچه را که باید در مورد بوتاکس بدانید، بیاموزید، از جمله اینکه چه نتایجی را می‌توانید انتظار داشته باشید و چه مدت طول می‌کشد.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک نوروتوکسین است که کاربرد‌های مختلفی دارد و بیشتر به عنوان یک درمان ضد پیری برای خطوط و چین‌های پویا صورت شناخته می‌شود، اگرچه می‌توان از آن برای درمان میگرن و سایر مسائل پزشکی نیز استفاده کرد. پس از تزریق، بوتاکس از انقباض عضلات خاصی جلوگیری می‌کند. شل شدن عضلات منجر به ظاهر صاف‌تر پوست می‌شود. ما می توانیم انواع چین و چروک‌های زیر را در کلینیک درمان کنیم:

خطوط پای کلاغی

خطوط پیشانی

خطوط لبخند یا خنده

خطوط ماریونت یا غم

خطوط اخم

چه مدت طول می‌کشد تا بوتاکس اثر کند؟

نتایج بوتاکس ظرف ۳ تا ۵ روز پس از تزریق شما ظاهر می‌شود. با این حال، این جدول زمانی ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و ممکن است به نواحی تحت درمان و میزان بوتاکس مورد نیاز بستگی داشته باشد. این بدان معناست که ممکن است نتایج کامل شما  ۱ تا ۲ هفته بعد قابل مشاهده نباشد.

مدت زمان ماندگاری بوتاکس؟

یکی از دلایلی که بیماران ما عاشق تزریقات زیبایی هستند، نتایج طولانی مدت آن است. به طور کلی، درمان‌های جوانسازی پوست ما می‌تواند حدود ۳ تا ۶ ماه طول بکشد، به این معنی که شما فقط باید چند بار در سال در جلسات بعدی شرکت کنید. مرکز ما می‌تواند یک برنامه درمانی را توصیه کند که مطابق با برنامه شما باشد و به شما امکان می‌دهد چین و چروک‌ها را تا زمانی که ممکن است صاف کنید.

آیا باید بین درمان‌ها استراحت کنم؟

گاهی اوقات بیماران نگران ادامه تزریق بوتاکس برای مدت طولانی هستند. بنابراین، آیا باید بین تزریق ها استراحت کنید؟ در واقع، برنامه‌ریزی مداوم درمان‌های بوتاکس مزایای زیادی دارد. بوتاکس می‌تواند پیشرفت خطوط پویا را کند کند زیرا ماهیچه‌های شما به مدت طولانی در یک موقعیت آرام باقی می‌مانند. بسیاری از مردم همچنین متوجه می‌شوند که در نوبت های بعدی تزریق به مقادیر کمتری بوتاکس نیاز دارند.

رفع چین و چروک با بوتاکس؟

دیدن چین و چروک‌های صورت در زوم و سایر پلتفرم‌های ویدئویی می‌تواند ما را نسبت به ظاهر صورت خود آگاه کند. اگر تعجب می‌کنید که چگونه بوتاکس و سایر تزریقات زیبایی می‌توانند ظاهری تازه به شما ببخشند، اولین قدم ارزیابی با مرکز پوست ما هست. متخصصان ما سطحی از دانش را ارائه می‌دهند که به بیماران کمک می‌کند پس از هر بازدید احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشند.

 

منبع:

سایت دکتر مهسا رشیدی

متخصص پوست مو زیبایی و لیزر

دارای بورد تخصصی درماتولوژی

دکتر رشیدی متخصص پوست

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *