به کلینیک تخصصی ما خوش آمدید…

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
سن تزریق فیلر پوستی

از چه سنی می توانید فیلر پوستی تزریق کنید؟

سن خاصی برای تزریق فیلر پوستی وجود ندارد . اگر بالغ هستید و می خواهید علائم پیری را از بین ببرید یا کاهش دهید، پرکننده های پوستی ممکن است برای شما مناسب باشند.

 تنها راه برای اطمینان از این موضوع، برنامه ریزی برای مشاوره با متخصص پوست است. متخصص پوست طیف گسترده ای از مواد تزریقی آرایشی و پرکننده های پوستی را ارائه می دهد. برنامه های درمانی کاملاً فردی است تا با ویژگی های چهره و اهداف شما مطابقت داشته باشد.

برخی از افراد در دهه 20 و 30 سالگی فیلر دریافت می کنند. حتی اگر در این مرحله از زندگی خود خطوط یا چین و چروک های زیادی را تجربه نمی کنید، با این وجود می توانید از مزایای پرکننده های پوستی بهره مند شوید.

 یک متخصص پوست می‌تواند از پرکننده‌های پوستی برای اصلاح شکل و خطوط صورت شما استفاده کند و در عین حال صافی پوست شما را نیز بهینه کند. دریافت پرکننده‌ها در دوران جوانی نیز ممکن است منجر به چین و چروک‌های کم‌تر در زندگی شود.

پرکننده های پوستی در میان افرادی که در اواخر دهه 30، 40، 50، 60 و بالاتر از آن زندگی می کنند، بسیار رایج تر می شود.

 به جای استفاده از سن خود به تنهایی به عنوان انگیزه برای دریافت این داروهای تزریقی، در عوض آنچه را که می خواهید اصلاح کنید، در نظر بگیرید. پرکننده های پوستی برای موارد زیر عالی هستند:

  • چین های نازولبیال
  • خطوط ماریونت
  • لب های نازک
  • گونه های توخالی
  • سایه های زیر چشم
  • عدم تقارن صورت
  • نواحی سایه دار و فرورفته صورت که فاقد حجم هستند
 

متخصص پوست از پرکننده‌های پوستی استفاده می‌کند تا با کاهش نواحی سایه‌ای که اغلب در اطراف شقیقه‌ها، گونه‌ها و زیر چشم‌ها ظاهر می‌شوند، ظاهر روشن و شاداب پوست شما را تقویت کند.

منبع:

سایت دکتر مهسا رشیدی

متخصص پوست مو زیبایی و لیزر       

دارای بورد تخصصی درماتولوژی                             

دکتر مهسا رشیدی

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *