به کلینیک تخصصی ما خوش آمدید…

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
اولتراپی

اولتراپی چیست؟

بسیاری از مردم فکر میکنند که زیبایی قطعا دردناک است، اما همیشه نباید اینطور باشد! به لطف پیشرفت‌های هیجان‌انگیز در پزشکی و فناوری، بسیاری از محبوب‌ترین درمان‌های زیبایی موجود امروزی مثل اولتراپی را می‌توان با حداقل درد یا عوارض جانبی انجام داد.
در مرکز پوست ما، تیم مراقبت ما متعهد است که به مردان و زنان کمک کند تا با استفاده از طیف گسترده‌ای از درمان‌ها و روش‌های پیشرفته، از جمله اولتراپی، به نتایج ایده‌آل جوان‌سازی پوست خود در راحت‌ترین راه ممکن دست یابند. اطلاعات اینجا را مرور کنید تا بهتر بفهمید در طول سفت کردن پوست اولتراپی چه انتظاراتی دارید، آیا درمان دردناک است یا خیر و چه زمانی می‌توانید از رنگ پوست جدید خود لذت ببرید.

اولتراپی چه می کند؟

اولتراپی یک روش غیرجراحی است که برای سفت کردن پوست و لیفتینگ پوست دارای تاییدیه FDA است. اولتراپی از انرژی تخصصی اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن استفاده می‌کند و از درون به بیرون پوستی سفت‌تر، سالم‌تر و جوان‌تر به بیماران می‌دهد.

کجا می توان از اولتراپی برای سفت کردن پوست استفاده کرد؟

اغلب، بیماران برای بهبود کشسانی پوست در صورت، گردن و قفسه سینه تحت سفت کردن پوست اولتراپی مورد تایید FDA قرار می گیرند. نگرانی های مرتبط با سن که اغلب با اولتراپی درمان می شوند عبارتند از:

• شلی خفیف پوست در صورت
  • افتادگی ابرو
  • خطوط و چین و چروک دور چشم
  • جفت های آویزان
  • پوست شل روی گردن یا زیر چانه
  • پوست چروکیده یا پیر روی دکلته

در طول مشاوره اولیه شما در مرکز پوست ما، متخصص ما رنگ پوست شما را ارزیابی می کند، نگرانی ها و اهداف شما را مورد بحث قرار می دهد و تعیین می کند که آیا اولتراپی برای شما مناسب است یا خیر. برای بیمارانی که اولتراپی را در نظر می گیرند، درک این نکته مهم است که اگرچه نتایج اولتراپی مطمئناً می تواند خیره کننده باشد، درمان برای رفع شلی زودرس یا خفیف پوست طراحی شده است. برای بیمارانی که پوست عمیقا شل، پوست آویزان و سایر علائم پیشرفته‌تر پیری دارند، بعید است که اولتراپی راه‌حل مؤثری باشد.

آیا اولتراپی دردناک است؟

اولتراپی از انرژی موج صوتی متمرکز برای نفوذ به عمق لایه عضلانی بافت استفاده می کند. این درمان عمیق تر می تواند ناراحتی خفیف تا متوسط ​​را ایجاد کند. با این حال، اکثر بیماران اولتراپی را غیرقابل تحمل نمی دانند. برای بیمارانی که در مورد ناراحتی خود ابراز نگرانی می کنند، ما معمولاً یک ساعت قبل از درمان داروی ضد درد خوراکی را در طول عمل ارائه می دهیم. به طور کلی هیچ ناراحتی پس از درمان گزارش نشده است.

اولتراپی چقدر طول می کشد تا کار کند؟

در بیشتر موارد، بیماران حدود شش هفته پس از اولتراپی، متوجه پوست سفت‌تر و سفت‌تر می‌شوند. با ادامه تقویت فیبرهای کلاژن و تولید کلاژن جدید طی چند ماه آینده، نتایج اولتراپی آشکارتر خواهد شد.

با Ultherapy ساعت را به عقب برگردانید و پوست سفت تری داشته باشید

اگر در مورد سفت کردن پوست اولتراپی فکر می‌کردید، اما نگران این بودید که درمان دردناکی باشد، ممکن است بدانید که اکثر بیماران اولتراپی را فوق‌العاده خوب و بدون درد تحمل می‌کنند! به بسیاری از مردان و زنانی بپیوندید که موافقند نتایج خیره کننده اولتراپی ارزش هر ناراحتی جزئی و موقتی را دارد که ممکن است رخ دهد.

توجه به این نکته اساسی است که تمام درمان های زیبایی چه جراحی و چه غیرجراحی باید توسط یک متخصص پوست یا پلاستیک معتبر انجام بگیرد و هرگز با وسوسه پرداخت هزینه کمتر زیبایی و پوست خود را به افراد غیرمتخصص نسپارید.در کیلینیک ما همه روزه بخش قابل توجهی از بیماران کسانی هستند که با انجام پروسیجرهای مختلف توسط افراد غیر متخصص دچار عوارض پوستی شده اند.

منابع:

دکتر مهسا رشیدی