به کلینیک تخصصی ما خوش آمدید…

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
متخصص تزریق بوتاکس کرمانشاه

متخصص تزریق بوتاکس در کرمانشاه

بوتاکس یک درمان چین و چروک بسیار محبوب است که برای چین و چروک های پویا (چروک هایی که به مرور زمان از حرکات مکرر مانند لبخند زدن یا اخم کردن ایجاد می شوند) ایده آل است.

 بوتاکس مشتق شده از سم بوتولینوم، از طریق یک سوزن بسیار ظریف به عضله ای که در زیر چین و چروک آزاردهنده قرار دارد، تزریق می شود. این فرآیند تکانه های عصبی را که عضله را حرکت می دهند مسدود می کند و باعث شل شدن آن می شود.

 نتیجه یک چین و چروک صاف تر و ظاهری نرم تر است. از آنجایی که فقط عضله مورد نظر تحت تاثیر قرار می‌گیرد، عضلات اطراف آزادانه به حرکت خود ادامه می‌دهند، و این امکان را فراهم می‌کند که حالات صورت شما به راحتی نشان داده شود و از ظاهر وحشتناک “صورت یخ زده” در هنگام انجام توسط متخصص پوست با تجربه جلوگیری شود. بوتاکس برای نیمه بالایی صورت از جمله نواحی اطراف چشم، بالای بینی، پیشانی، گونه ها و فک ایده آل است.

انتظار چه چیزی

یک جلسه تزریق بوتاکس اغلب کمتر از نیم ساعت طول می کشد و عملاً بدون درد است. ممکن است در طول فرآیند احساس سوزن سوزن شدن کنید، اما هیچ زمان از کار افتادگی وجود ندارد. بعد از آن می توانید به برنامه روزانه خود بپردازید. عوارض جانبی معمولاً خفیف هستند و معمولاً شامل حساسیت در محل تزریق، سفتی یا ضعف عضلانی، کبودی، خارش و تورم هستند.

بعد از عمل

در عرض یک هفته پس از تزریق بوتاکس، باید متوجه نتایج شوید، اگرچه این ممکن است از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد. طی 3 تا 4 ماه بعد، چین و چروک های مورد نظر به تدریج از بین می روند و برای حفظ اثرات جوان کننده درمان، هر 6 ماه یکبار تزریق بوتاکس تکرار شود.

رویکرد و تخصص ما

ما می دانیم که چین ها، خطوط و چروک های مشکل ساز صورت می توانند بر ظاهر و عزت نفس شما تأثیر بگذارند، به همین دلیل است که متخصصان باتجربه پوست ما یکی از ایمن ترین و محبوب ترین درمان های چین و چروک در جهان را ارائه می دهند.
درمان بوتاکس در مرکز ما بی نظیر است. تجربه و مهارت پزشک برای به دست آوردن نتایج ایمن و مؤثر بسیار مهم است. یک متخصص پوست آموزش دیده می تواند دوز دقیق را در محل دقیق تجویز کند و از یک روش ایمن و نتایج طبیعی که اهداف زیبایی شناختی شما را برآورده می کند اطمینان حاصل کند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تزریق بوتاکس در کرمانشاه و اینکه چگونه می تواند ظاهر شما را احیا کند همین امروز با ما تماس بگیرید.
منابع:
متخصص پوست مو زیبایی و لیزر 
دارای بورد تخصصی درماتولوژی

دکتر مهسا رشیدی

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *